Regulamin serwisu

  1. Postanowienia ogólne
  2. Definicje
  3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych
  4. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
  5. Tryb postępowania reklamacyjnego
  6. Własność intelektualna
  7. Postanowienia końcowe
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    • Strona http://www.punktzaczepienia.pl/ funkcjonuje na zasadach zawartych w niniejszym Regulaminie.
    • Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę http://www.punktzaczepienia.pl/, reguły świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, jak również tryb postępowania reklamacyjnego.
    • Regulamin określa typy i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę http://www.punktzaczepienia.pl/, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    • Wszyscy Usługobiorcy z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony http://www.punktzaczepienia.pl/, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień tegoż Regulaminu. W kwestiach nieuregulowanych w tymże Regulaminie mają zastosowanie przepisy
      • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
      • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
      • Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) jak i inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. DEFINICJE
    • FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie http://www.punktzaczepienia.pl/ umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
    • REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
    • USŁUGODAWCA – twórcy portalu.
    • USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
    • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
  3. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    • Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony na korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak: korzystanie z Formularza Kontaktowego,
    • Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  4. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    • Świadczenie Usług Elektronicznych zawartych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
    • Okres na jaki umowa zostaje zawarta: umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego podpisywana jest na czas określony i ulega likwidacji z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
    • Wymagania techniczne konieczne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
      • komputer z dostępem do Internetu,
      • dostęp do poczty elektronicznej,
      • przeglądarka internetowa,
      • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    • Usługobiorca zmuszony jest do używania Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami zwracając uwagę na poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    • Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania informacji zgodnych z prawdą.
    • Usługobiorcę obowiązuje zakaz udostępniania treści o charakterze bezprawnym.
  5. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
    • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
      • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem formularza kontaktowego.
      • W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej szczegółów i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności typ i termin zajścia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane dane znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
      • Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
      • Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny wzmiankowany przez Usługobiorcę sposób.
  6. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
    • Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem http://www.punktzaczepienia.pl/ korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością http://www.punktzaczepienia.pl/ Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą konsekwencją użycia którejkolwiek zawartości strony http://www.punktzaczepienia.pl/, bez zgody Usługodawcy.
    • Jakiekolwiek użycie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony http://www.punktzaczepienia.pl/ jest naruszeniem prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    • Umowy podpisywane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
    • W razie niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z aktualnym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.