Konsumenci starają się być coraz bardziej świadomi i stawiać na marki wysokiej jakości, a także produkty ekologiczne. Dodatkowo opakowania powinny zawierać pełen opis składników, przeznaczenie, sposób stosowania i datę przydatności. W czasie zakupów często wygrywają produkty najbardziej atrakcyjne wizualnie. To one przykuwają wzrok, nadają się na prezent i wydają się być bardziej atrakcyjnymi.
Najlepsze opakowanie to takie, które współgra z misją firmy i równocześnie podkreśla zalety produktu. Najważniejsza jest widoczna nazwa i kolorystyka adekwatna do identyfikacji wizualnej marki, która będzie także pasowała do produktu. Ekskluzywne kosmetyki najczęściej mają pozłacane litery, a produkty bio – opakowania ekologiczne. Szczególnie pomocna może być wizyta w firmie projektującej i produkującej pudełka oraz inne materiały do pakowania. Znaleźć takową można pod adresem https://bvformat.poznan.pl/. W takiej firmie uzyskamy fachową poradę, wycenę, a także informacje o tym, co jest najbardziej popularne wśród konsumentów. Choć wiadomo, że spora część pudełek i worków zostaje wyrzucona zaraz po odpakowaniu zawartości, to jednak warto pamiętać, że gdyby nie atrakcyjna wizualnie szata graficzna i odpowiednio nadrukowane informacje, to część produktów na rynku nie cieszyłaby się aż taką popularnością.