Różnice pomiędzy standardowym telebimem, a ekranem z systemem Digital Signage

Digital Signage jest jedną z ciekawszych i nowocześniejszych form marketingowego kontaktu z klientem. Rozwiązanie to cieszy się wciąż rosnącą popularnością i jest wykorzystywane między innymi na lotniskach, w galeriach handlowych, czy też bezpośrednio na ulicach większych miast. Co powinien wiedzieć o Digital Signage każdy perspektywicznie myślący przedsiębiorca? Odpowiedzi na to pytanie znajdziesz w dalszej części podanego artykułu.

Digital Signage – podstawowe informacje

Digital Signage jest rozwiązaniem do audiowizualnego kontaktu z potencjalnymi klientami. System, w dużym skrócie, umożliwia kierowanie do odbiorcy przekazu dostosowanego względem miejsca, czasu oraz określonej sytuacji. Stanowi to zdecydowany krok naprzód w stosunku do tradycyjnie wykorzystywanego broadcastingu -technologii, która cechuje się niezmiennym przekazem skierowanym do wszystkich odbiorców. Warto jednocześnie zaznaczyć, że ta interaktywna technologia nie jest wyłącznie system teleinformatycznym. Rozwiązanie to bowiem obejmuje również różnego rodzaju wyświetlacze elektroniczne oraz ich obsługę.

Tymi ostatnimi aspektami w kompleksowy sposób zajmuje się firma TDC Polska, która zrealizowała liczne projekty Digital Signage w kraju i za granicą. Przedsiębiorstwo jest odpowiedzialne między innymi za interaktywne bandy LED zamontowane na stadionie Piasta Gliwice, czy też cały system digital (liczący sobie kilkadziesiąt urządzeń) zaprojektowany dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Więcej o innych projektach firmy oraz tworzonym oprogramowaniu od TDC Polska można przeczytać na stronie internetowej http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzy × cztery =