Sprzęt codziennego użytku, który może być też reklamą firmy

Nie ma milszego widoku dla właściciela firmy czy marketingowca niż produkt z naszym logiem w rękach klienta, czy pracownika firmy. Im większy zasięg takiego produktu, tym lepiej. Działania marketingowe związane z przygotowywaniem gadżetów do rozdania powinny być dokładnie i szczegółowo zaplanowane, tak aby skuteczność ich przesłania była jak największa. O dwóch głównych gadżetach, które widujemy codziennie w wielu miejscach mowa będzie poniżej.

Jakie gadżety wybrać aby zaskoczyć klientów?

Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, ilu jest klientów, gdyż każdy z nich z pewnością ma inne oczekiwania. Zasada jest jednak bardzo prosta – nikt tak nie cieszy jak darmowy prezent. W ostatnich latach firmy najczęściej wybierają gadżety, które są przedmiotami codziennego użytku. Mowa tutaj o produktach takich jak: termosy, koszulki, kubki, czapeczki, długopisy i wiele innych. Jeśli przykładowo zdecydujemy się na kubek z nadrukiem, to zadbajmy o to, aby przykuwał on nie tylko uwagę kształtem, ale i odpowiednio przygotowaną grafiką i logiem naszej firmy.

Gdyby spojrzeć ile osób pije w takim kubku kawę czy herbatę nie tylko w miejscu pracy, szybko zorientujemy się jak skuteczne i niedrogie jest to rozwiązanie. Równie popularnym rozwiązaniem są termosy i wszelkie naczynia do przechowywania ciepłych napojów, które widujemy w pociągach, tramwajach czy autobusach. Oprócz tego istnieje cała masa innych gadżetów, ale te opisane powyżej widujemy codziennie kilka lub kilkanaście razy, a to najlepszy sposób na identyfikację z daną firmą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 × pięć =