Drobne upominki, jakie podarowuje się klientom, są niezwykle ważne z perspektywy promocji firmy. Z jednej strony budzą miłe skojarzenia z Twoim biznesem, z drugiej zaś – dzięki widocznemu logo – same w sobie są reklamą dla innych osób, które je widzą. Jak więc sprawić, żeby jak najlepiej spełniały swoją funkcję?
Decydując się na obdarowywanie klientów upominkami, należy przygotować ich odpowiednią ilość. Nie mogą więc być zbyt kosztowne – celem nie jest tu bowiem nadwyrężenie budżetu firmy. Poza tym, klient, przyjmując zbyt cenny prezent, może czuć się dość skrępowany, co wpłynie negatywnie na jego samopoczucie. Warto też pomyśleć o tym, w jaki sposób logo i nazwa firmy mają zostać umieszczone na danym gadżecie. Powinny być oczywiście jak najbardziej widoczne, lecz też nie mogą zajmować całej jego powierzchni. Estetyczny wygląd sprawi, że dany gadżet będzie używany częściej, a jest to ważne dla zapamiętania nazwy firmy.
Upominki dla klientów powinny być przydatne w codziennym funkcjonowaniu. W końcu, chodzi o to, żeby klient korzystał z nich z jak największą częstotliwością. Nie bez powodu, jednymi z najchętniej wybieranymi gadżetami reklamowymi, są zwykłe długopisy i breloki. Dobrym pomysłem są też ekologiczne torby materiałowe (idealne na zakupy) i parasole. Świetnie sprawdzają się również kubki na napoje, a szczególnie te termiczne, które można zabierać ze sobą w podróż samochodem. Takie ciekawe gadżety można znaleźć tutaj https://zasadamedia.pl/18831//upominki. Na pewno podniosą rozpoznawalność firmy.