Jak reklamówki z nadrukiem firmowym przekładają się na promocję firmy?

Promować własną firmę można na wiele sposobów. Jednym z ciekawych rozwiązań jest stosowanie reklamówek z nadrukiem firmowym. W jaki sposób wpływają one na nasz wizerunek?

Reklamówki z nadrukiem

Torebka na zakupy jest rzeczą praktyczną. Nie wyrzucimy jej jak ulotkę reklamową, którą nam wciśnięto na ulicy. Klient jest zadowolony z tego, że ma jak przenieść zakupy w wygodny sposób a my cieszymy się z tego, że robi nam reklamę. W takim układzie wszyscy są zwycięzcami.

Jesteśmy wszędzie!

W jaki sposób dotrzeć do klienta prawie w każdym miejscu? Wystarczy zainwestować w reklamówkę z nadrukiem firmowym. Osoba korzystająca z niej sama zrobi nam reklamę wszędzie tam, gdzie tylko się pojawi. Taka reklama jest skuteczniejsza niż bilbord usytuowany w jednym miejscu.

Czy to się opłaca?

Reklamówki z nadrukiem dają nam możliwość, aby zareklamować siebie na ogromnym obszarze. Dodatkowo reklama nie jest nachalna, bo prowadzona przez samych klientów. Aby dotrzeć do konsumenta w sposób tradycyjny, musielibyśmy wykupić mnóstwo powierzchni reklamowych w różnych lokacjach – co nie jest tanie.

Dowód społeczny

Jak działa taka reklama? Jeśli widzimy osobę, która ma zakupy w reklamówce danej firmy, to sami się do niej przekonujemy. Skoro inni robią tam zakupy, to może warto zwrócić na nich uwagę? Co więcej, pomocny jest też nasz instynkt stadny – jeśli widzimy, że wszyscy robią zakupy w danym miejscu, to jest duża szansa, że sami zaczniemy też tam kupować.

Promocja

Reklamówki promują firmę we wszystkich miejscach, w które uda się klient. Są praktyczne, więc konsumenci będą z nich często korzystali. Ludzie chętniej skorzystają z naszej oferty, widząc na ulicy, że ktoś już robi zakupy u nas.

Artykuł napisany we współpracy z firmą Art Press – producent reklamówek z nadrukiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

8 + 3 =