Dron jako narzędzie reklamy

Branża reklamowa w naszym kraju nieustannie się rozwija – niemal w takim samym tempie jak cała gospodarka. Nie dziwi zatem fakt, że pojawiają się coraz to nowsze rozwiązania marketingowe, które pozwalają na jeszcze bardziej skuteczne promowanie oferty produktowej bądź usługowej. Coraz więcej firm decyduje się choćby na skorzystanie z nowoczesnego narzędzia, jakim jest bezzałogowy dron latający. Z niniejszego artykułu dowiemy się, w jakim konkretnie celu można go z powodzeniem wykorzystać. 

Filmy i zdjęcia z lotu ptaka to nie lada gratka

Dron to innowacyjne urządzenie wyposażone w kamerę i sterowane za pomocą specjalnego joysticka, ewentualnie aplikacji w telefonie. W branży reklamowej popularne jest obecnie zwłaszcza wideofilmowanie z drona wielowirnikowego w celu pozyskania atrakcyjnych materiałów, które następnie mogą zostać użyte w reklamie telewizyjnej lub internetowej. Z takiej opcji bardzo często korzystają firmy turystyczne, mieszkaniowe oraz organizujące rozmaite eventy w plenerze (koncerty, wesela, wydarzenia sportowe itp.).

Samo nagrywanie filmów czy robienie zdjęć z lotu ptaka nie jest jednak jedyną funkcją użyteczną na płaszczyźnie marketingowej. Nierzadko bowiem drony pełnią rolę mobilnych nośników treści reklamowych – wystarczy przymocować do sprzętu duży baner, a następnie kursować na obszarze wyznaczonym przez danego klienta. Taka forma promocji z pewnością nie pozostanie niezauważona. Jeszcze innym zastosowaniem omawianych maszyn jest ich zaangażowanie w show odbywające się na żywo. W tym przypadku używa się zazwyczaj wersji przypominających hologramowe kule, które świecą i pozwalają na wyświetlanie reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pięć × pięć =