Gdzie postawić ekspozytor reklamowy?

Każdy właściciel sklepu lub dowolnej placówki handlowej powinien zadbać o atrakcyjne zaprezentowanie asortymentu klientom. Świetnie nadają się do tego ekspozytory reklamowe, czyli estetyczne regały z miejscem na ulotki i drobne wyroby (np. słodycze). Najczęściej są one wykonane z tworzywa PCV, aluminium, grubej tektury bądź plexi. Jeśli interesują nas ekspozytory reklamowe producent tego rodzaju nośników oferuje je w zróżnicowanej palecie rozmiarowej czy kolorystycznej. 

Przestrzeń przy kasie to strzał w dziesiątkę

Dzięki omawianym ekspozytorom znacznie wzrasta szansa na to, że konkretny produkt zostanie nabyty przez klientów (w oparciu o zjawisko impulsowości). Dodatkowo konstrukcja ta pełni funkcję informacyjną. Dlatego też musi zostać umieszczona w dobrze widocznym punkcie. Optymalnym rozwiązaniem jest postawienie ekspozytora w pobliżu kasy, ponieważ czekanie w kolejce sprzyja podejmowaniu przez ludzi nagłych, spontanicznych decyzji zakupowych. W tym przypadku zaleca się ułożenie na regale zwłaszcza kosmetyków, słodkich przekąsek oraz wyrobów objętych rabatem. Kolejne godne polecenia miejsce to bez wątpienia wejście do danego sklepu bądź lokalu usługowego. Taka lokalizacja przyciąga osoby z ulicy, które pod wpływem kolorowej reklamy wchodzą do obiektu. Na koniec warto jeszcze wspomnieć o drodze wiodącej do przymierzalni (sklepy odzieżowe).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

2 × pięć =