Jaką suplementację stosować podczas redukcji wagi?

Wielu sportowców dąży do rozbudowanej sylwetki, objawiającej się wyraźnie zwiększoną masą mięśniową. Niezbędny jest do tego oczywiście porządny trening siłowy połączony z właściwą dietą i rozsądną suplementacją. Przychodzi jednak taki moment, kiedy trzeba koniecznie zrobić redukcję wagi w celu ostatecznego wyrzeźbienia ciała. Nie obejdzie się wówczas zarówno bez ograniczenia ilości przyjmowanych kalorii z pożywienia, jak i stosowania różnych preparatów wspomagających spalanie tłuszczu.

Przyjmowanie konkretnych substancji przyspiesza cały proces

Jeśli zależy nam na skutecznej i w pełni bezpiecznej redukcji wagi, to w pierwszej kolejności powinniśmy zrezygnować z tradycyjnych gainerów (inaczej koncentratów białka) na rzecz dużo mniej kalorycznych izolatów. Przyda się również z pewnością wdrożenie do codziennej diety suplementów hamujących łaknienie, ze względu na obecność w składzie wartościowego błonnika o właściwościach sycących. W znacznym stopniu ułatwiają one utrzymanie masy ciała na optymalnym poziomie. Godna polecenia jest ponadto popularna kreatyna, gdyż w bardzo efektywny sposób chroni mięśnie przed utratą siły i objętości. Podobną rolę odgrywa zresztą preparat na bazie aminokwasów BCAA, który dodatkowo pobudza naturalne procesy energetyczne w organizmie. Nie można też zapomnieć o tzw. spalaczach tłuszczu, stanowiących mieszankę rozmaitych substancji zdolnych do regulacji metabolizmu oraz zwiększania temperatury ciała (l-karnityny, kofeiny, l-tyrozyny, ekstraktu z zielonej herbaty, wyciągu z pieprzu cayenne itp.). Wyjątkowo dobre spalacze w kapsułkach znajdziemy zwłaszcza w ofercie sklepu internetowego, który znajdziemy pod adresem https://goodpower.eu/68-spalacze-tluszczu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

piętnaście − 3 =