Interaktywne formy reklamy

Ciekawą formą przekazu marketingowego jest reklama interaktywna. Jak sama nazwa wskazuje, jest to reklama opierająca się na bezpośrednim kontakcie z odbiorcą. To formę charakteryzuje duża możliwość dostosowania się do oczekiwań klienta.

Innowacyjna reklama

Usługi eventowe w oparciu o takie środki przekazu jak: film, sztuki wizualne, fotografia tworzy agencja Picsane, z której ofertą można zapoznać się na https://www.picsane.pl. Tego rodzaju rozwiązania dają duże możliwości interakcji w mediach społecznościowych oraz umacniają wizerunek marki. Reklama interaktywna jest o wiele lepiej zapamiętywana przez odbiorców. Jest to pewien rodzaj dialogu z klientem.

Taki marketing szybko zyskuje nowych zwolenników. Firma lub dany produkt prezentowana jest w sposób nieszablonowy przez co zyskuje na zainteresowaniu odbiorcy. Przykładami interaktywnych reklam są: instabox i clipmaker. Ten pierwszy umożliwia generowanie kontentu, natomiast drugi pozwala na stworzenie wyjątkowego klipu video. Tego typu reklamy wciągają i angażują odbiorców poprzez wiele różne zmysły.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 − dwanaście =