Trampki – odwieczny wyznacznik miejskiego stylu w modzie

Styl życia
punktzaczepienia
Trampki – odwieczny wyznacznik miejskiego stylu w modzie
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Trampki to obuwie sportowe kojarzące się jednoznacznie z miejskim stylem casualowym. Na rynku są dostępne dwa główne rodzaje – niskie (przeznaczone na okres letni) oraz wysokie (idealne na wiosnę i jesień). Standardowy model jest wykonany z wysokiej jakości materiału tekstylnego i wyposażony w stosunkowo grubą podeszwę z elastycznej gumy. Godne polecenia są m.in. oldschoolowe trampki vans, cenione przez użytkowników przede wszystkim za optymalny komfort noszenia, niebanalny design i uniwersalny charakter.

Ogromna popularność to nie przypadek 

Trampki powstały ponad sto lat temu i od tamtego czasu są nieustannie noszone przez kolejne pokolenia ludzi. Na początku były wykorzystywane głównie do uprawiania różnych dyscyplin sportowych, ale obecnie pełnią rolę butów codziennych, przeznaczonych raczej na niezobowiązujące okazje. Ich kluczową zaletą jest to, że gwarantują maksymalny luz, a jednocześnie prezentują się wyjątkowo atrakcyjnie. Z tego względu sięgają po nie w większości młode osoby między 10 a 30 rokiem życia. Trampki znakomicie komponują się ze spodniami jeansowymi, chinosami, szortami, kurtkami bomberkami, letnimi sukienkami, spódnicami za kolano czy bluzami z kapturem.

Za najbardziej klasyczne uznawane są powszechnie modele na grubej podeszwie, całkowicie zakrywające stopy i utrzymane w stonowanej kolorystyce (biel, czerń, szarości). W sklepach bez problemu znajdziemy też wersje znacznie bardziej eleganckie – np. stworzone z materiałów odznaczających się lustrzanym połyskiem albo imitujących naturalną skórę węża. Z pewnością przypadną one do gustu osobom uwielbiającym oryginalne, pełne szyku dodatki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Skąd można otrzymać profesjonalnie wykonane wizytówki dla swojej działalności?
Skąd można otrzymać profesjonalnie wykonane wizytówki dla swojej działalności?
Choć większość działań marketingowych przeniosła się do internetu, wciąż gros z nich pozostaje w formie papierowej. Klasyka wciąż cieszy się […]
Polecamy